Congratulations!


Nog 1 dag, dan is mijn oudste neefje Erik jarig. 16 jaar wordt hij al weer, jeemig! Ik kan me nog herinneren dat hij geboren werd, en ik weer dat ik nu oud klinkt, maar dat lijkt nog maar zo kort geleden!

Anyhow, een jarige betekend een kaartje. Voor jongens blijft dat moeilijk, gelukkig kreeg ik een tijdje geleden deze gave stempel van Saturated Canary, Homework. Ik zag de stempel en ik had dit kaartje gelijk in mn hoofd zitten.
Ik wilde de kaart een beetje eenvoudig houden, tenslotte wordt hij 16 jaar. Kinderachtige kaartjes kunnen niet meer. Het afdrukje is ingekleurd met mn Copics, het merk van de tekststempel is helaas niet meer leesbaar. Ik vond de kaart nog iets te kaal, daarom heb ik een stempelsetje van Stampin'Up! er bij gehaald, Work of Art. De ribbelstempel heb ik gestempeld met Tangelo Twist, ook van Stampin'Up!, de kleur pastte precies bij de basketbal. Nog even een bijpassende achterkaart, en hopelijk is Erik weer blij!

Liefs Krista

Reacties

femke zei…
heey krista,

het is een gaaf kaartje geworden!!! prachtig ingekleurd ook.

groetjes femke