Crochet Along 2014


Ja, je leest het goed. Crochet. Oftewel, haken. Sinds een dikke week heb ik er een hobby bij, ik ben namelijk aan het haken. Lachte ik 3 weken geleden mn zus nog uit, ik ben nu zelf ook begonnen. Eerst met Granny Squares, maar al snel vond ik op internet het project "Crochet Along 2014".
Het Crochet Along 2014 projekt is een deken, een Stripey Blanket, oftewel een gestreepte deken. Het is een patroon wat al een jaar of 3 bestaat, maar nu naar het Nederlands vertaald is en via een blog en via Facebook te krijgen is. Iedere week krijg je een deel van het patroon, na 42 weken is je patroon compleet en zou je deken dus klaar kunnen zijn. Dit is even heel summier uitgelegd, voor een complete uitleg kijk je even op het blog/facebook.


Mijn kleuren, Stylecraft Special DK in 1123, 1035, 1067, 1034, 1023, 1061, 1062, 1240, 1029,  1065 en 1026.

Ik heb me aangemeld via Facebook, en de eerste week is intussen begonnen. Een stapel bollen is gekocht, en de eerste toeren zijn gehaakt, nu is het wachten op vrijdag, want dan komt deel 2 beschikbaar. Mijn zus Diana doet ook mee, ik neem aan dat zij ook updates op haar blog laat zien, en mijn mams doet ook mee (maar heeft geen blog).


Naast een gekleurde deken maak ik de deken ook in ecru, hier moet ik nog aan beginnen maar ook van deze zal ik regelmatig een update geven.

Wie doet nog meer mee met deze Crochet Along??

Groetjes Krista

Reacties

nicolet zei…
Helemaal leuk!!
Ik kan ook bijna niet wachten op de nieuwe toeren... ;-)
Groetjes Nicolet