Papertake Weekly Challenge #9



Zo, weer tijd gehad voor een kaartje vandaag, nou ja, ik ben er zaterdag al mee begonnen, maar er kwam een leuke film op dus ik had net niet genoeg tijd om hem helemaal af te maken. Een kerstkaartje deze keer, ik hoef er niet zo heel veel meer, een stuk of 6 nog.
De sketch komt van de Papertake Weekly Challenge, sketch nummer 9. De stempel is van Cuddly Buddly, gister gekregen (nou ja, niet gekregen natuurlijk, haha) en de tekststempel ook. Het papier is een samenraapsel van de Action, Cuttlebug papier en nog een merk, die weet ik helaas niet meer. De sterretjes komen van Ebay :D

Reacties

Katinka zei…
Geweldige kaart Krista !
Gave stempels van Cuddlu Buddly !ik wacht met spanning op de mijne ! hihi

Groetjes,
Katinka
Riet zei…
wat een leuk kaartje Krista heel erg lief.
liefs Riet.
Mrs Mayne zei…
Gorgeous card Krista! Love the image and your choice of papers. Thank you for joining us for the challenge! x
Janny zei…
hij is suuuper Krista en wat een gave stempe is dat!
Dawn zei…
Such a cute card - love the papers!
sumbine zei…
Awesome card and great coloring!